Răspunsuri la
Întrebări Frecvente
Toate produsele sunt fie în stoc sau imprimate la cerere. Dacă un produs este imprimat la cerere, vă vom informa despre timpul de livrare estimat. În unele cazuri, timpul de livrare poate fi mai lung decât timpul de livrare menționat, în care caz vă vom informa despre noul timp de livrare.
Puteți anula sau schimba comanda dumneavoastră atât timp cât nu a fost încă expediată. Dacă a fost deja expediată, nu poate fi anulată sau schimbată.
Clienții au dreptul să returneze orice produse în termen de 14 zile de la primire pentru un ramburs complet sau o schimbare, conform Directivii UE privind vânzările la distanță. În cazul unui ramburs, costul de returnare va fi responsabilitatea clientului. Produsele trebuie să fie returnate în ambalajul lor original și într-o stare vândabilă. Produsele confecționate la comandă sau produsele confecționate la comandă nu sunt eligibile pentru returnare, cu excepția cazului în care sunt defecte.
Unele produse imprimate 3D pot fi fragile din cauza designului sau a proprietăților materialului. Ne asigurăm că ambalăm și livrăm cu grijă produsele, dar nu putem garanta starea lor în timpul transportului. Vă rugăm să ne informați dacă un produs ajunge deteriorat și vom rezolva problema.
Acceptăm diferite forme de plată precum cele specificate pe website. Folosim procesatorul de plăți Stripe, lider global pentru procesarea plăților.
Toate designurile 3D și drepturile de autor pentru produsele vândute pe site-ul nostru sunt deținute de 3Dify sau licențiatorii săi. Nu aveți voie să utilizați, copiați, reproduceți, distribuiți, afișați sau să creați lucrări derivate din oricare dintre designurile sau drepturile de autor fără permisiunea noastră scrisă.
Este responsabilitatea clientului să se asigure că orice designuri trimise pentru imprimare nu încalcă niciun drept de autor existent. Ne rezervăm dreptul de a refuza imprimarea oricărui design suspectat că ar putea încălca drepturile de autor existente.